نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2306
-
الف
+

«پایتخت 6» ساخته می شود

«الهام غفوری» درپیوند با تولید و انتخاب نویسنده جدید برای سریال  کمیدی «پایتخت» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2،  «الهام غفوری» تهیه کننده سریال کمیدی «پایتخت» درپیوند با نگارش سری جدید این سریال گفت: همراه مسئولان سازمان صدا و سیمای ایران صحبت‌هایی در خصوص ساخت سری جدید داشتیم، اما حال مصروف تصمیم گیری برای انتخاب نویسنده ای جدید هستیم.

او ادامه داد: فعلا نویسنده‌ای انتخاب نکرده‌ایم و جایگزینی نداریم.

بانو غفاری درباره ساخت اپیزود سینمایی «پایتخت» گفت: پیش از عید نوروز به دلیل کمبود وقت،تصمیم به ساخت اپیزود سینمایی گرفتیم، اما حال این تصمیم منتفی است و در پی ساخت سریال هستیم.

پایتخت سریالی کمیدی به کارگردانی «سیروس مقدم» می باشد که  در آن بازیگرانی مانند «محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «بهرام افشاری»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «نیلوفر رجایی‌فر» ایفای نقش کرده‌اند.

به دنبال درخواست های بیشمار بیننده گان کانال تلویزیونی آی فیلم2، سریال پنج‌فصلی «پایتخت» به ترتیب برای مخاطبان فارسی زبان این کانال در افغانستان و تاجیکستان به نمایش گذاشته می شود.

پس از درگذشت ناگهانی «خشایار الوند» نویسنده‌ای که همیشه نامش را در تیتراژ کمیدی‌های خاطرانگیز سینما و تلویزیون ایران دیده می شد، بسیاری از توقف ساخت سری جدید سریال کمیدی «پایتخت» صحبت می کردند.

«خشایار الوند» نویسنده سریال پایتخت،پیش از چاشت پنج شنبه 9 حوت بر اثر سکته قلبی درگذشت.

ب م

نظر شما
ارسال نظر